Pay and Jump!

Idag har jag varit med på Pay and Jump med Cassie på Norr Amsbergs Ridklubb. Det gick faktiskt bra för att vara Cassie och jag i kombination. Får tänka på att både hon och jag inte är så vana vid uppvisningar och vi är inte heller så vana vid att vara ensamma på banan när det är hinder uppställda. Men om jag tänker på det stora hela och tänker på hur hon var från början och hur långt vi har kommit så kan jag inte vara mindre än nöjd över vår uppvisning idag! Så lycklig!

I morgon förtjänar Cassie att vila. Hon har gått igenom tre dagar av hård träning så i morgon ska jag bara pyssla om henne. Men rida ska jag göra ändå. Ska nämligen ha Pilot. Har också insläppet i morgon så jag kommer befinna mig i stallet på eftermiddagen/kvällen. Känner verkligen för att vara i stallet en lååång stund i morgon och mest bara pyssla med Cassie. Hon är den bästa hästen som finns på denna planet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0