Stalltjänst i solen!

Idag är det dags för stalltjänst! Blir alltid lika glad på torsdagar då jag har stalltjänst. Torsdagarna i stallet är ganska häktiska men det som gör mig så glad är just det att jag kommer till stallet. Måndagar till onsdagar har jag ingen kontakt alls med hästar och därför är jag alltid så glad när jag på torsdagar äntligen får träffa min älskling Cassiopeia. Ett extra plus är också att jag har fodervärdslektion på torsdagar efter ridgrupp tre. Vi fodervärdar har nämligen delat upp oss i två grupper som har bildat en fjärde grupp på onsdagar och torsdagar. Eftersom jag har stalltjänst på torsdagar så passar det ypperligt med att ha fodervärdslektion samma dag såklart!

Så nu ska jag iväg och ha kul i stallet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0