Sparkie and Summer

Min au pair familj har tre hästar. Sparkie är den minsta. För er som varit på Norr Amsberg så är han ungefär i samma storlek som Jival. Jag känner inte hästarna så bra än men när jag tog fram kameran så kan jag meddela att Sparkie gärna var modell.
 
Sparkie
 
Summer red jag igår. Frida varnade mig om att hon kunde bocka lite. Summer testade i första galoppen en gång men det kändes knappt. Efter det var hon lugn och fin hela tiden. Vattenpölar är dock inget hon är överförtjust i. Summer är en c-ponny men trotts sin byggnad är hon ganska stark. Hon orkar ju mig! För åter igen till er som känner hästarna på nark så är Summer mer lik Billy än Wagner i kroppsbyggnad.
 
Summer
 
Det var helt underbart att rida igen. Eftersom det är så mycket nytt som händer runt omkring mig nu så är det skönt att kunna ha något som jag både älskar och öhm, nu hittar jag bara ordet på engelska... cherish. Fast jag pratar så mycket svenska och endast har varit här i tre dagar så börjar det redan svänga mellan orden. Tror det beror på att det hoppas så mycket mellan engelska och svenska i familjen. Tror egentligen inte det är bra för min engelska att hoppa så mycket. Det kommer sluta med att jag pratar svengelska ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

Fina :) den tredje då? ^^

2012-08-26 @ 21:05:55
URL: http://sangster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0