Turbulent!

Humöret på mig här i England har under veckan varit väldigt varierande. Igår förmiddags hade jag en helt underbar tid tillsammans med barnen. Vi bakade, spelade spel, åt, åkte till Mark Park och hoppade runt på studsmattan. Men det blev ett rent helvete för mig på kvällen. Jag mådde inte bra alls och tyckte bara att jag var allmänt misslyckad. Perfektionist som jag är så blev ett litet snedsteg jordens undergång. Vad det var som gjorde mig så ledsen behöver jag inte ens nämna för jag tycker att det är så löjligt nu i efterhand. Men med stöttning från pappa, systern och bästa kompisen via telefon och msn plus en god nattsömn är det som bortblåst.

 

Idag skulle jag egentligen vara ledig men Annika var tvungen att åka in och jobba på förmiddagen så jag fick ta hand om barnen. Tjejerna red bland annat sina hästar på deras egna ”ridbana”. Det är egentligen mer eller mindre bara bokstäver nedtryckta i marken på vänster sida om huset.  Elsa tränade på sitt dressyrprogram och Frida hoppade mest. Det var en riktigt fin dag så vi tog oss även en tur till Rufus och Elsas skola och lekte i parken. Frida ville först inte åka men oj vad hon ville gunga och klättra när hon väl var där. Barn…

 

På eftermiddagen runt halv tre kom Annika och hämtade barnen. Frida skulle på en ”fitting” så hon kan få sin skoluniform. Vet inte om jag har nämnt det men hon ska byta skola.  Så efter att de åkt iväg så gick jag ut med Nettle runt fyrkanten (Around the Block). Det var riktigt riktigt härligt! Pumpade musik i öronen och sjöng högt och dramatiskt för fåren och korna!

 

Jag är så lycklig över alla djur som är runt omkring mig. Jag har verkligen hittat en fridfull plats – EN IDYLL!

 


Kommentarer
Postat av: Anna

Härligt Emmy!

2012-09-01 @ 00:53:28
URL: http://sangster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0