To a new beginning

Jag ska operera mig på onsdag!

Shit vad kostigt det är att skriva det i ord. Kommer nog inte fatta det fören jag är inlagd på MAS (malmös allmänna sjukhus) och ska sövas. Men jag tror jag kommer bli nöjd i slutändan. Det kommer bli spännande och en intressant upplevelse. Det är en stor del till varför jag gör det här. Jag vill kunna övervinna rädslan av att bli opereras och samtidigt så skulle det vara skönt att ”få” ett till öra.

Ska försöka hålla bloggen uppdaterad under min resa i Malmö. Dels för mig själv, som minne, men också för mina vänner som gärna vill veta hur det går.

scared but EXCITED!


Kommentarer
Postat av: Anna

Du är bäst Emmy! :D

2012-02-06 @ 12:18:19
URL: http://sangster.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Hej, vad ska du operera? Azzå jag har träffat dig i verkligheten (du kanske känner igen mig om du kollar på min blogg)så jag vart helt förvånad, kommentera gärna min blogg också!

2012-02-09 @ 20:37:36
URL: http://isabellehassis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0