Studentlycka!

Jag har tagit studenten!

 

Det känns orealistiskt. Helt ofattbart. Jag, Emmy Sofia Birgitta Holm har tagit studenten. Jag är äntligen klar med skolan. Nu när dagen har passerat så känns det overkligt. Jag har fortfarande inte fattat att jag slutat skolan. Det känns inte ens som att jag fått sommarlov. Min hjärna är fortfarande inställd på att jag ska gå till skolan i morgon. När jag talar om för mig själv att jag faktiskt inte ska till skolan något mer så sprudlar min kropp av lycka. Det är över. Jag kommer nu få tid till mig själv så jag kan pröva och undersöka nya saker. För även om jag har haft sommarlov så har jag alltid tagit mig lite tid till att hålla kunskaperna vid liv för att jag inte ska få det så tufft i skolan när jag återvänder till hösten. Nu behöver jag inte tänka på det mer!

 

Jag har redan nu små idéer om vad jag vill hitta på och undersöka nu i sommar. Men inget är spikat ännu. Just nu ska jag bara njuta av tanken att jag kan göra exakt vad jag vill. Vem vet, om några dagar kanske jag är rödhårig, har en tatuering och är piercad från topp till tå.


THE SKY'S THE LIMIT!

 

Fotograf - Anna Holm



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0