10 veckor idag!

Torsdag den 1 november.

Det är helt okej väder här idag. Lite regnstänk kom i morse men nu börjar det bli bättre och solen tittar fram. Jag har hört att Sverige börjar bli ganska vit nu så jag är glad över att vara här istället. Jag hatar inte snö men jag tycker inte det är kul i 4 månader (vilket det normalt brukar bli i Sverige...). Så egentligen är det här perfekt för när jag kommer hem över jul kommer jag uppskatta snön mer och ta vara på tiden tillsammans med den.

Så idag har jag alltså varit här i 10 veckor. Två månader och två veckor. Livet rullar på. Jag är ledig denna vecka så jag har tagit mycket tid till att bara fokusera på mig och göra det jag vill göra. Riktigt skönt måste jag säga. Njuter till fullo!

Jag vet inte vad jag ska göra nu på eftermiddagen men ikväll ska jag och Sassia åka till Cheddar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0